Transwoman A Shemale Jako Anima

Vnitřní Žena se stává vnější žena.

Avah D.


Spolu s filozofickými názory Sigmunda Freuda, ty Carl Jung podlehli empirické požadavek, aby vědecké principy se vztahují k pozorovatelné nebo měřitelné ověření. Poté, co upadl do nemilosti, není ani Freudova psychoanalýza, Jungova ani za vědecké dnes. Ve skutečnosti, jak jsou blíže k šarlatánství, než jsou k psychologii - úžasný zvrat událostí, když vezmeme v úvahu skutečnost, že pouhá či dvě generace dříve, psychoanalýza a psychologie jsou jedno a totéž.

Ti, kteří chtějí využít psychoanalytické pojmy učinit na vlastní nebezpečí. Musí najít způsob, jak to udělat, když očekávají, že budou brát vážně, zejména učenci, pomocí myšlenky bez zavazadla systémů, které zplodily tyto myšlenky. Joseph Andriano, autor našich dívek tmy: Ženská Daemonlogy ve městě Male gotické Fiction dělá těžké použití pojmu Jungova anima na, ale není předplatit "psychologie " psychoanalýzy Jungova.

Namísto přijetí existenci anima (jak Jung dělá), jako ve skutečnosti, jako psychická obraz zrozené z "noumenal středisko nebo psychické oceán, ze kterého jevy nebo archetypy vyskočit jako porušování velryby " nebo "transcendentní Idea, "Andriano hledá " znamení archetypu, "s induktivní přístup k představě, takže " když dost z nich [známky anima jako archetyp] se objeví, takže archetypální výklad věrohodné, "se používá " tato označení osvětlit základní text. "Toto " přístup, "věří, " vyhýbá nejproblematičtější Jungian předpoklady "o kolektivní podvědomí jako nádrž vře a překypují s řadou archetypy, anima zařazen mezi nimi (3).

Jinými slovy, archetypy, včetně anima, jsou myšlenky, které lidé vytvářejí, aby symbolizoval jejich postoje, názory, myšlenky a pocity o ženách: "Lidé často potřebují vyvolávat určité představy o ženách, jež mají obvykle jen málo nebo nic společného s skutečné ženy, "píše Andriano. "Tyto iluze, ať Madonna nebo Succubus, bludy se pouze tehdy, když lidé zapomínají, že jsou příznaky lidé sami vytvářejí řídit svou cestu životem, láskou a smrtí " (5). Je to pouze tehdy, když muži se tyto příznaky vyskytnou, jako náznak, aby své představy o ženách jako o realitě, ale v sobě, že zažijí anima jako démonickou entitu, která může pronásledovat, sexuálně a jinak:

"Jen když se muži splést ['posvátný obraz žen'] pro skutečné" démony ", na jedné straně, nebo skutečné ženy, na druhé straně - nebo když muži očekávají ženy, aby odpovídaly archetypálních vzorů ... - to jsou riskujete "nympholepsy" [straší, jak to bylo tím, že succubae nebo jiné ženské démony své vlastní vymyslet] Gotické texty ... Sdílejte tento motiv:. mužů splést vlastní démona pro ďábla, nebo odlévání ženy ve svém životě do archetypálních forem zapomněl, kde formy byly vytvořeny co tito lidé obávají nejvíce, je překročení genderových hranic strašení je vpád do mužského ega nadvládou:.. ženský démon je viděn jako uchvatitele, ona žije a zákeřně pokusy uplatňovat svůj vliv, aby feminizovat mužský "(5).

Andriano naznačuje

Andriano naznačuje, že tento strach je založen na přesvědčení, pánské, že sexualita je polarizovaná do dvou vzájemně se vylučujících protikladů, z nichž jeden - mužský - je považována za lepší než ostatní: "Vzhledem k tomu, že většina mužů zobrazení mužství a ženství hierarchicky, cítí . že feminizace ega je urážkou její integrity "Vzhledem k tomu, že většina mužů, a to jak v západní a východní světy mají tendenci se domnívat, že " je lepší být mužem než žena, "zženštilost je pokáral (5 - 6).

Jako výsledek, Andriano tvrdí, "gotické protagonisté ... jak pozměnit ega mužských autorů, kteří se těchto personae ... strach ženský samy o sobě, protože se nechtějí změnit " z nadřazeného sexu, který je "tvrdý, drsný, pevný, odvážný, pronikavý, otcovsky, ochranné, asertivní, agresivní, nebo ještě lépe, dominující ještě gentleman a podřizují dámy " na horší ten, který je "měkké, hladké, nerozhodný k bodu submissiveness , vnímavý, otevřený, uctivý k mužům, pečující, citlivá, mateřská [a] dceřiný "Je to dichotomie mužský-ženský vlastností a způsobů chování, které anima, jako démon, ohrožuje: ". Její bytí vzdoruje pohlaví hranice , protože ona je agresivní i sexuálně a intelektuálně, "protože ona představuje " návrat potlačeného "anima (6).

Nejen, že je lidská sexualita polarizovaná, s mužností považovány za lepší a ženskost nižší, a to navzdory skutečnosti, že "duše zjeví se byli prvotně androgynní ", ale toto chápání sexuality je také společensky posílena Andriano tvrdí: "Pro muže aby se vešly do společnosti, musí popřít určité pocity a způsoby chování, které společnost označené "feminine' - význam kvality společnost považuje za vhodnější ženu než muže " (6). Tento vymáhat popření je chyba, Andriano tvrdí, protože to popírá muži přístup k pocitům a chování, které nejsou charakteristické pro ženy samostatně, ale jsou společné všem lidem, bez ohledu na pohlaví nebo genderu: "Ale tyto pocity - všechno, co být - něco z potřebu pečovat o touze občas být ovládán - jsou pocity máme, protože jsme lidé ne proto, že jsme zejména pohlaví "(6-7).

Muž-k-žena transsexuálové, jako transvestity, Andriano tvrdí, jsou příklady lidí, kteří úspěšně integrovány ženský v rámci svých mužských já: "Někteří muži jsou schopni než ostatní využít a zaměřit se tyto jednotky k androgeny, integrovat" ženské "do jejich psychiky, ", protože to může být, "jsou více geneticky náchylní ", aby tak učinily. Jejich androgynie se zobrazí, Andriano říká, v různých projevech, "od pomalejšího přizpůsobení chování (jako stále více pečující, vnímavý, citlivý, méně macho, atd.) do extrémů transvesticismu ... a dokonce transsexualismus "(7).

Ačkoliv Adriano vyjadřuje svou naději, že "společnost " bude "více hermafroditní, " řekl poukazuje na to, že "s mužem, který se obává, že bude" feminizované "Snaha o androgeny se zdá být děsivé ztělesněním z ženské Ostatní, protože nemůže přijmout ji za to, co je - nejhlubší část jeho vlastní duše, nebo anima "(8). (Jeden může také doufat, že popularita transwoman a transsexuálové, nebo male-to-female transsexuál, který rozhodne ponechat své mužské přirození, může usnadnit tak přijetí androgynní postavy mužů, stejně jako transmen muž podporovat přijímání androgynní postava žen.)

Ačkoliv Adriano se nesnaží na zem pojem

Ačkoliv Adriano se nesnaží na zem pojem Jungian z anima v podvěsku pánských žláz jako výrobce estrogenu a jiných ženských hormonů, které kolují po mužské anatomické (stejně jako snad, možná ženský protějšek k anima, Animus, bude představovaly odkazem na výrobu dámského podvěsek mozkový "testosteronu a dalších mužských hormonů), jako výkon nezdá nemožné. Pokud je hypofýza je zodpovědná za vnímání u mužů v ženských kvalitách uvnitř sebe a pro podobné vnímání žen v mužských vlastností v sobě, chemie těla sama o sobě je důvodem k pojmu anima a nepřátelstvím, stejně jako Například mohou být elektro-chemické působení a interakce v rámci primitivní "" plazí mozek mozkové tvoří freudovské id.

Ať je to jak chce, zdá se, že mysl pánské vytvořit transsexuálů před hormonální terapie, behaviorální modifikace, a skalpel chirurga učinit.

V analýze Andriano ze "ženské daemonology v mužské gotické fikci, " anima je monstrózní. Najednou, transsexuála - nebo její přírodní a mytologické odpustit, hermafrodit, nejméně - byl považován za monstrum, pokud není démon, předzvěst nemilosti Boží, a proto byla také považován za posvátný. Mezi muži na ženské transsexuálů sami, je však nepravděpodobné, že by hermafrodit androgynie jejich transformovaných státních děsí, protože se předpokládá dobrovolně.

Transwomen, jako muž-k-žena transsexuálové jsou někdy známé, nepovažuji ženskost monstrózní nebo hrozný, oni nechápou ženskost jako "urážku " na "integrity " svých mužských ega. Místo toho, oni vidí ženskost jako vítaný a žádoucí stav, a to natolik, že jsou ochotni změnit své chování, jejich šaty a jejich orgány, a to i do té míry užívání ženských hormonů a prochází změnu pohlaví (tj. změnu pohlaví ) chirurgie. Nevidí ženský jako něco obrovského, démonický a nežádoucí, transwomen zobrazit jako krásné, andělský, a žádoucí.

V literatuře je žena-as-anima charakterizována v obou těchto protichůdných obrazů, nejen jako monstrózní, démonický a nežádoucí, ale také jako krásný, andělský, a žádoucí, že je, jak Andriano dá to, jak "Madonna " a "Succubus, " vše, co je správné a vše, co je v nepořádku s ženami as muži si představit opačnou (a nižší) pohlaví. Zdá se, že ve svém vlastním čtení žen, Transwomen, a to i jako muži, potvrzuji pozitivní obraz žen a ženství, přičemž odmítá negativní. Místo toho netvora, muži, kteří by se stali ženy viděl krásné dámy, místo andělů, démonů, namísto nežádoucích osob, žádoucí tvorů. Nebylo zlá macecha a nevlastní sestry pro ně, byl tam jen Popelka či Šípková Růženka, čeká na svého prince přijít a zachránit ji pádu v lásce s ní.

Transwomen a shemales již víte krásný, andělský, a žádoucí aspekty žen. Mohou však také není naučili myslet na ženy, neboť většina mužů si představit ji v jejich "nympholeptic " noční můry. Transwomen, ne méně než muži na ženské transsexuálů, kteří se rozhodnou zachovat jejich mužské přirození (shemales, jak jsou známy v pornografii a erotiky), musí být jako samotné ženy, vydržet stejný sexistický, misogynistic a zavádějící strach a nenávist, které genetické ženy trpěly dnech Eve. Proto, pokud chtějí lépe pochopit cesta tolik - možná Most - muži View women, do značné míry i dnes by transwomen a shemales studovat jak negativní, tak pozitivní archetypální obrazy ženy - monstrózní, démonický a nežádoucí anima - stejně jako krásný, andělský, a žádoucí ten, který mnoho lidí představit skutečné ženy být.

Ve svém negativním aspektu anima pod mnoha jmény, některé z běžně uznávaných ty mají "Eva " "Medusa, " "Lamia, " "femme fatale, " "Gwendolyn, "" lupič, "" saň, "" falický žena, "" vyklešťovatelů "nebo " koule-buster, "a samozřejmě, " mrcha. "Po tom všem, anima , ve svém negativním aspektu, zatímco ona se rozumí, muži (a bohužel, mnoho žen také), je nelítostná a hrůzostrašný démon, opravdu, ona je nepřítel, a jeden by měl vědět, svého nepřítele.


Sdílejte tento článek prostřednictvím sociálních sítí: